söndag 23 mars 2008

statoil är livet

ska till statoil med min vän nu. vi ska sorgligt vänta utanför och se om någon plockar upp oss för att sedan knulla hårt i dennes bil. ja enligt signaturen "hans" på msn ska jag det i alla fall. bara för att jag hade en lättklädd bild som visningsbild. dagens människor asså... hoppas det går framåt med tiden. hoppas hoppas att detta anti-nakna-kvinnokroppar dör ut snarast. så att jag kan sprätta upp min fina igensydda gren och flasha för vilken gubbe som helst utanför konsum. hoppas hoppas.

en flaska champagne och ett påskägg vore fint nu i påsk, men det är ingen som vill vara med mig. gulp....... jag får väl dra till statoil i alla fall (eftersom<333> konsum <333 är stängt ;// )..

(och nej jag orkar inte capslocka mig efter punkt för jag gick upp tidigt idag).

Inga kommentarer: