onsdag 2 april 2008

fulltankad

Har inte skrivit på ett jävla bra tag måste jag erkänna och be om ursäkt för. Ush så hemskt alltså. Inte för att några läser min blogg, eller? Vet inte för jag vettefan hur man kollar jävla besöksstatistik på detta blogspot! Någon som vet? Shit asså... Kom nyss hem från skolan med. Började sent idag, gött. Och nu är klockan snart fyra.. Ska egentligen vara i skolan by now men det finns ju något som heter skolk så. Och allt är också fel idag bara så ni vet, vill bara avreagera mig, på någonting vad som helst. En gigantisk kuk med liksom gigantiska BALLAR! För jag vill ha balle nu.. nostalgi, nostalgi.. Ni tycker probably att jag är konstig men det är jag inte. Jag swear. Längesen jag knullade iofs. Naej, får bli ikväll, ska dra te hollywood bouleward o ragga on da streeet!! Cuz i like that, really do.. yääh. Pussgurkaknull!

Inga kommentarer: