söndag 18 maj 2008

ståendes på gränsen..

Det har varit en tuff dag idag, jag ska inte neka. Det har varit tufft de senaste månaderna. Därför jag inte har skrivit. Har fått reda på att min bästa vän har fått cancer. Böstcancer, läkarna säger att den har spridit sig... Hon är bara 21 år gammal. Min Maria, kämpa. För kämpar inte du så kämpar jag. Allt är så jobbigt, har inte kunnat sova ordentligt, röra mig ordenligt, andas ordenligt. Leva ordenligt. . Hon betyder allt för mig, allt. Vi har känt varandra i 20 år. Vi lovade varann 100. Vi brukar hålla våra löften men, håller det här? Men som i vänskapsasken vi grävde ner för 12 år sen så vill jag att du ska veta att jag inte tänker ta farväl. För det här är inte slutet för oss. För du vet, vad som än händer så kommer vi att träffas igen, jag lovar. Vi ses Maria. Vi ses i himlen. /din

1 kommentar:

Anonym sa...

jag beklagar. finns här,